LARGE: Lektioner i bil + Trafiklärare + Körsimulator + Teorihjälp

Vårt helhetserbjudande som anpassas helt utifrån dina individuella behov och önskemål. Paket Large inkluderande körlektioner i bil på trafikskola, plus en licensierad trafiklärare som ansvarar för att hjälpa dig med körningen i simulator och bil, samt med teori. Du tränar obegränsat antal körtimmar i körsimulatorn där trafikläraren kan följa dina framsteg gällande såväl teori och körning i realtid.

Prenumerera från 1 990 kr/vecka beroende på antalet körlektioner i bil. Ring oss så eller boka in ett kostnadsfritt och förutsättningslöst introsamtal kring dina behov kring körkortet.

Skräddarsydd helhetslösning för B-körkort

Paket Large är vårt största och mest heltäckande utbildningspaket. Paketet har utformats för att bättre, snabbare och billigare hjälpa dig till B-körkort. Träna alla 100-tals körmoment i B-körkortet i körsimulator med hjälp från en licensierad trafiklärare. Välj själv en egen trafikskola, eller någon av våra många partnertrafikskolor.

Vad ingår i LARGE paketet?

• Allt som ingår i MEDIUM
  • Lektioner i bil hos trafikskola
  • Hjälp med teori och körning i simulator av licensierad trafiklärare på distans
  • Safes körsimulator
  • Teoriutbildning via Safes app

Vem kan köpa LARGE prenumeration?

Du kan köpa paket LARGE oavsett var du bor i Sverige.

LARGE passar dig som vill ta B-körkort, eller som tidigare försökt ta körkort (men som då pausade utbildning innan erhållet körkort). Paketet LARGE passar dig tänkt köra halvprivat eller via trafikskola.

Vad ingår i LARGE

Safes licensierade trafiklärare som hjälper dig med både körning och teori. Vi kan följa din körning och teori i realtid och hjälper dig på vägen.

För körsimulatorn Safe tillhandahåller och bekostar vi utrustning du behöver: ratt, pedaler och växelspak. Vi beställer al utrustning och du plockar upp utrustningen på Elgiganten eller motsvarande  elektronikkedja där du bor. Alternativt skickar vi hem utrustningen till dig med paket via Posten. Vi hjälper dig så klart att komma igång med med installation, onboarding och support.

Du behöver själv följande utrustning: Speldator, skärm/tv

Så kommer du igång med LARGE

1. Ring oss på 020-89 92 72  eller boka ett introsamtal
  2. Safe kontaktar dig inom 24 timmar vardagar gällande ansvarig trafiklärare, utrustning och installation/onboarding
  3. Startmöte med din trafiklärare för installation/onboarding, introduktion till körsimulator och teoriapp

Vad kostar LARGE prenumerationen?

Från 1 990 kr/vecka beroende på hur mycket körlektioner i bil du vill ta.

Nöjd-kund-garanti

Du kan alltid när som helst avsluta prenumerationen. Du betalar endast för varje påbörjad vecka. Eventuella köp av 5-pack lektioner från annan trafikskola ingår ej i Nöjd-kund-garanti utan där gäller STR:s regler och villkor.

Hur avslutar jag prenumerationen?

Du gör det enkelt här på Safes hemsida. Efter påbörjad prenumeration får du ett mail med instruktioner hur du kommer åt Mina Sidor. Där kan du med ett knapptryck avsluta prenumerationen.