Sveriges största digitala trafikskola

Map icon Luleå

Safe Trafikskola är Sveriges största digitala trafikskola. Våra licensierade trafiklärare erbjuder dig en komplett körkortsutbildning i bil, simulator och app. Hela vägen från din utbildningsstart till ditt körkort!

Våra paket

Safe mobilapp
Gratis teoriapp för B-körkort
Kostnadsfri
Komplett teori, quiz och kunskapsprov
Videoinspelning av dina körpass
Feedback från certifierade trafiklärare
Livechatt med Safe
Körkortsprenumeration
Hemsimulator och personlig trafiklärare
1 490kr/vecka
Obunden prenumeration
Veckovisa samtal med trafiklärare
Körkortsgaranti
Garanterat körkort på 12 veckor
24 900kr
Obegränsat med lektioner i bil & simulator
Personlig trafiklärare på Safe
Intensivkurs Fullflex
Intensivutbildning på 6 veckor
24 900kr
Lektioner i bil, simulator och app
Personlig trafiklärare på Safe

Körkortsprenumeration

Safe Körkortsprenumeration ger dig tillgång till en personlig, licensierad trafiklärare som vägleder dig genom teori, simulatorkörning och övningskörning. Paketet är ett kostnadseffektivt alternativ där vi är med dig hela vägen till uppkörningen.

Prenumerationen innehåller:

• Veckomöte med personlig trafiklärare (20 min per vecka)
  • Hemskickad bilsimulator med obegränsad tillgång att övningsköra i
  • Mobilapp med komplett teori, quiz, prov och möjlighet till videoinspelning av din övningskörning (och körlektioner)

Prenumerationsavgift 1 490 kr/vecka (minimum 3 veckor)

Gratis teoriapp

Med vår teoriapp för körkort underlättas hela resan – från första gången du sitter bakom ratten tills du har körkortet i handen. Du får tillgång till komplett teori, quiz, prov och möjlighet att spela in din egen körning hemma. Dessutom finns en inbyggd chattfunktion så att du kan få direktåterkoppling från erfarna trafiklärare.

Vår app är utformad för att göra utbildningen så intressant och underhållande som möjligt för dig. Du kan boka körlektioner och intensivkurser med våra trafiklärare och ta handledarutbildning för att lära dig att köra på ett säkert sätt. Vi erbjuder också övningskörning och riskutbildning för att ge dig en komplett körkortsutbildning.

Körkortsgaranti

Safe Körkortsgaranti är en komplett körkortsutbildning som inkluderar alla lektioner i bil, simulator och app som du behöver för att ta körkort. Utbildningen är anpassad efter dina individuella behov och du får en personlig trafiklärare på Bomhus Trafikskola i Gävle som hjälper dig med att upprätta en skräddarsydd läroplan som passar dig. Utbildningslängden är normalt 12 veckor och du väljer själv på vilken trafikskola du vill köra dina lektioner i bil (annars hjälper vi dig hitta en bra trafikskola i närheten).

Garantin innehåller:

• Alla lektioner i bil, simulator och app du behöver för att ta ditt B-körkort
  • Hemskickad bilsimulator med obegränsad tillgång att träna alla körmoment
  • Mobilapp med komplett teori, quiz, prov och möjlighet att spela in din körning
  • Din personliga trafiklärare finns tillgänglig under hela utbildningsperioden och fram till ditt körkort

Paketet kostar från 24 900 kr och är tillgängligt i hela Sverige. Så vad väntar du på? Låt oss hjälpa dig att ta ditt körkort på bara 12 veckor!

Osäker på var du ska börja?

Att ta körkort kan kännas som en svår och överväldigande uppgift, särskilt om man inte vet var man ska börja. Men det behöver inte vara så svårt. Det viktigaste är att hitta en trafikskola som passar just dig och dina behov.

Vi erbjuder alla som är intresserade av trafikutbildning ett kostnadsfritt introduktionsmöte där vi diskuterar dina behov och hur vi på Safe kan tillfredsställa dessa på bästa sätt. Under mötet får du också möjlighet att fråga oss om precis vad som helst. Kanske undrar du vilket år högerregeln började gälla eller hur mycket plats som behövs för att ha vår hemsimulator i hemmet?

Så tveka inte, vi ser fram emot att hjälpa dig vidare på körkortsresan!

Vi är störst på TikTok

Vad händer när du kombinerar kognitionsvetenskap, inlärningspsykologi och spelifiering i en trafikutbildning? Du får Safe, Sveriges ledande trafikskola på TikTok med över 38 000 följare! Följ oss för att ta del av våra erfarenheter och utbildningstips och se hur vi gör trafikutbildningen mer effektiv, rolig och hållbar!

Mattias Ström
Star image Star image Star image Star image Star image
Att ta körkortet vart mycket lättare än vad jag trodde!
Enji Sadek
Star image Star image Star image Star image Star image
Rekommenderar STARKT att köra på denna körskola.
Myh Nylén
Star image Star image Star image Star image Star image
Kunde inte valt en bättre körskola!
Oliver Levinsson
Star image Star image Star image Star image Star image
Nu var körkortet klart!! Stort tack till alla inblandade.