Medium

Paket Medium: Ditt Nästa Steg Mot Säker Körning

Med vårt Medium-paket får du allt du behöver för att ta dina körkunskaper till nästa nivå.

Vad ingår:

• Avancerad Simulator med AI: Träna i en realistisk miljö med vår AI-drivna simulator. Anpassa din träning och få skräddarsydd feedback för att förbättra dina färdigheter.
  • Lärarstöd: Få handledning och stöd från våra legitimerade lärare. Fråga och lär dig av experterna för att säkerställa din framgång bakom ratten.
  • Ratt, Pedaler och Växelspak: Ta din träning hemma med vårt tillbehörspaket, som inkluderar ratt, pedaler och växelspak för att simulera verkliga körförhållanden.
Varför Välja Paket Medium:
Personlig Support: Våra lärare finns här för att stödja dig genom hela din körutbildning, vilket ger dig extra trygghet och vägledning. Flexibilitet: Med Medium-paketet kan du träna både i simulatorn och hemma, vilket ger dig flexibilitet att öva när det passar dig bäst. Effektivitet: Kombinationen av AI-teknologi och personlig handledning gör Medium-paketet till ett effektivt sätt att ta dina körkunskaper till nästa nivå och nå ditt mål att få körkort.
Teoriapp
Vår mobilapp ingår i prenumerationen. Den innehåller komplett teori, quiz, prov och är kopplad till dina framsteg och körning i simulatorn.
Personlig återkoppling
Utöver den feedback som ges på din körning i simulatorn så ingår även veckovisa samtal med en personlig trafiklärare för återkoppling.

Priset för prenumerationen är 1 990 kr per vecka. Detta gör det till ett mycket prisvärt alternativ, särskilt med tanke på alla de fördelar som det ger. Med Safe Körkortsprenumeration kan du vara säker på att du är väl förberedd när det är dags att ta ditt körkort!

Systemkrav (simulator)

Rekommenderade krav

Normala inställningar vid 1080p

• OS: Windows 10 64-bit
  • CPU: AMD Ryzen 7 1700 3.0Ghz / Intel Core i7-6700 3.4Ghz (eller bättre)
  • RAM: 32 GB RAM
  • GPU: AMD R9 290 / Nvidia GeForce GTX 970
  • DirectX: Version 11
  • Lagring: 50 GB ledigt utrymme
Minimikrav

Lägsta inställningar vid 720p

• OS: Windows 7 Service Pack 1 64-bit
  • CPU: AMD FX 6300 3.5Ghz / Intel Core i3-6300 3.8Ghz
  • RAM: 16 GB RAM
  • GPU: Radeon HD 7750 / Nvidia GeForce GTX 550 Ti
  • DirectX: Version 11
  • Lagring: 45 GB ledigt utrymme

Vanliga frågor och svar

Vad ingår i Medium?

I Medium ingår en hemskickad bilsimulator med fler än 130 unika övningar för dig att köra hemma när du vill och hur mycket du vill. Utöver det får du ett veckovis 30 minuter samtal med din alldeles egna trafiklärare på Safe Trafikskola som coachar dig hela vägen fram till körkortet. Avslutningsvis får du full tillgång till vår app som innehåller all teori, möjlighet att spela in din övningskörning och få feedback från din trafiklärare och andra smarta funktioner som en checklista på vad du ska öva på med övningskörningen hemma.

Passar Medium mig?

Medium passar dig som inte har möjlighet att övningsköra hemma. Med bilsimulatorn och din egna trafiklärare får du tillgång till kostnadseffektiv hjälp som kompletterar din egen övningskörning och minskar behovet av körlektioner.

Hur säger jag upp prenumerationen?

Du gör det enkelt här på vår hemsida. Efter ditt köp får du ett mail med instruktioner hur du kommer åt Mina Sidor på vår hemsida där du med ett knapptryck kan avsluta prenumerationen.

Hur fungerar hemsimulatorn?

Vi skickar hem ratt, pedaler och en växellåda till dig. Själva simulatorn kommer du åt genom att installera Safe Trafikskolas simulatorprogram på din dator. Väl inne i simulatorn har du tillgång till mer än 130 övningar att köra. Observera att simulatorn inte fungerar med Mac, enbart PC.