Sveriges största digitala trafikskola

Map icon UMEÅ

Safe Trafikskola är Sveriges största digitala trafikskola. Våra licensierade trafiklärare erbjuder dig en komplett körkortsutbildning i bil, simulator och app. Hela vägen från din utbildningsstart till ditt körkort!

Körkort FAST PRIS

Intensivkurs fullflex

Körkort till fast pris inom 6 veckor

Gratis teoriapp

Med vår teoriapp för körkort underlättas hela körkortsresan – från första dagen tills det att du har körkortet i handen. Du får tillgång till komplett teori, quiz, prov.

Safes mobilapp innehåller också en övningskörningsfunktion där du kan spela in din övningskörning med handledare genom videokameran i din mobiltelefon. Med paketet Körkortsprenumeration får du dessutom feedback på både teori och din inspelade övningskörning av dina personliga, certifierade trafiklärare.

Vår app är utformad för att göra utbildningen så intressant och underhållande som möjligt för dig. I appen kan du chatta med oss samt boka in obligatoriska kurser, körlektioner och utbildningspaket för att lära dig köra på ett säkert sätt.

Osäker på var du ska börja?

Att ta körkort kan kännas som en svår och överväldigande uppgift, särskilt om man inte vet var man ska börja. Men det behöver inte vara så svårt. Det viktigaste är att hitta en trafikskola som passar just dig och dina behov.

Vi erbjuder alla som är intresserade av trafikutbildning ett kostnadsfritt introduktionsmöte där vi diskuterar dina behov och hur vi på Safe kan tillfredsställa dessa på bästa sätt. Under mötet får du också möjlighet att fråga oss om precis vad som helst. Kanske undrar du vilket år högerregeln började gälla eller hur mycket plats som behövs för att ha vår hemsimulator i hemmet?

Så tveka inte, vi ser fram emot att hjälpa dig vidare på körkortsresan!

Vi är störst på TikTok

Safe är Sveriges ledande trafikskola på TikTok med över 38 000 följare! Följ oss för att ta del av våra erfarenheter och utbildningstips och se hur vi gör trafikutbildningen smartare, säkrare och mer effektiv.