Partnerskolor

Vi erbjuder ett partnerskap för att skala upp trafikskolors kundkrets och öka deras försäljning genom tillgång till våra unika metoder, erfarenheter, breda nätverk av elever och företag för att skapa en vinnande kombination och nå gemensamma mål.

Tillsammans är starkast

Som partner med oss kan ni få tillgång till vår unika teknologi och erfarenheter, inklusive vår bilsimulator och Safe Körkortsapp. Dessa verktyg ger eleverna möjlighet att träna och få feedback på sina körfärdigheter, samtidigt som ni på er trafikskola kan följa elevernas utveckling och erbjuda en mer effektiv undervisning.

Vi erbjuder också möjlighet för er att använda vårt varumärke och marknadsföring för att öka er synlighet och skilja er från konkurrenterna. Vi kan också erbjuda er expertis och erfarenhet för att hjälpa er att utveckla era egna unika metoder och program.

Ett partnerskap med oss innebär också möjlighet till kontinuerligt utbyte av kunskap och erfarenheter med vårt erfarna team, som kan hjälpa er att hålla er uppdaterade med de senaste trenderna och metoderna inom trafikutbildning.

Så om ni är redo att ta er trafikskola till nästa nivå, tveka inte att kontakta oss för att diskutera vårt partnerskap och se hur vi tillsammans kan hjälpa fler människor att uppnå deras mål att ta körkort.

Vanliga frågor och svar

Kostar det något att vara partnerskola?

Nej – det är helt kostnadsfritt. Vi köper lektioner av er till fullt pris.